Chelsea banter 25619

 

Use our rumours form to send us chelsea transfer rumours.


(single word yields best result)

07 Dec 2018 21:38:06
Do us a favour tomorrow Chelsea and stop that lot will you? :) hope everybody over here is well!

Agree2 Disagree0

07 Dec 2018 22:16:54
id rather city stroll away with the league than to ever see that klopp and ye lot win it.

08 Dec 2018 03:40:57
Yeah we all hate Liverpool, most deluded bunch out there.

08 Dec 2018 07:36:24
City all the way over Liverpool lol.

08 Dec 2018 11:26:36
Unlucky Salah, Bournemouth will get a result today and our lot are playing like they’ve had double helpings of Christmas Pudding.

08 Dec 2018 11:30:21
Salah comes with a positive post and gets such a negative response. I think you’ll get smashed anyway if hazard goes missing but hey ho. Should be a good game at least it’s nice to see Chelsea with a more amiable person at the helm.

08 Dec 2018 13:35:09
You're a good guy Salah and Liverpool are damn good this season but I'm with the boys above, much rather see City win it than you boys! Still obviously want us to smash them tomorrow but can't see it happening the way we've been playing! Need our defence to remember that the ball isn't allowed in our net and Hazard to enjoy his football like he was first couple months of the season. Also need Morata to learn how to play football lol.

08 Dec 2018 14:17:23
City all the way over Liverpool. Salah, you scousers have gone on and on about what a big club you are based on having a good team in the 1980s - most of us can't remember that far back in the distant past! City supporters, like us, are just enjoying the largesse thrown at our clubs. If it's any consolation, I'd rather you won it than Spurs (whose supporters think they're a big club cos of winning the double in 1961! ) .

08 Dec 2018 14:27:18
no negativity meant just the truth from me in sayin i don't want liverpool to win the league salah asking us to do um favours ain't going to make me want them to win d league hahaha.

08 Dec 2018 16:42:39
Liverpool were massive when I was growing up, during shanks and Paisley era, always the best and biggest team, and we hardly got a decent result against them. Still have massive world wide support. Only reason I want city to win the league is we would have to put up with the " it's coming home or back to where it belongs brigade'. Same reason I don't want Utd to win the league. Now if Leicester city were ever to win the league again I could actually enjoy and put up with it .

{Ed0333's Note - that was a hilarious mate thanks for making me chuckle. It is coming back to where it belongs tho fella.

08 Dec 2018 17:39:16
It's all good Chelsea, I get it :) but I do sense some jealousy here! I'm sure when it comes down to us lifting that trophy you'll all be really chuffed for us ;) lol.

08 Dec 2018 18:12:04
Salah sadly i can't see you lifting the trophy. It will take a lot to beating city to the title.

08 Dec 2018 18:47:29
Ahhhh it’s nice when we’re all nice to each other haha sorry guys I probably just read the comments wrong haha to be honest I’m quite surprised in general with the fans on most of these pages of late, mostly positive and realistic, it’s good to see some proper competition in the league for the top 6 spaces, the leagues stepped up this year I think due to and influx of good managers, you guys, Arsenal, Everton too, makes it all the more interesting! Stay safe folks and Good luck tomorrow! (Even if you’d rather city win the league haha)

09 Dec 2018 00:58:49
salah, credit where its due man yer a fantastic team no doubt i just couldn't listen to you guys for 12 months if u won it haha. i do think yer favourites now and you'll smash city at Anfield.







 

 

 
Log In or Register to post

User
Pass
Remember me

Forgot Pass